26 September 2010

Musuh Yang Datang

 

Gua akan mula menulis sesuatu yang hanya akan difahami oleh makhluk2 tertentu di dunia ini.

Kalau bercerita tentang sunyi,pecahannya terlalu banyak pada gua.

Bicara sesama hati adakalanya bahaya jika lu tiada bimbingan.Lu akan jawab sesuatu yang benar tetapi lu zahirkan sesuatu yang salah hanya semata2 untuk menggemukkan setan di dalam badan.

Lu cuba untuk jadi baik dan hanya lu sendiri tau tahap mana dan langit keberapa lu harus lihat untuk melayakkan lu bergelar seorang yang baik.

Lu cuba untuk jadi jahat,walaupun lu tak mampu nak sembur ridsect pada sekumpulan semut api yang sedang beratur mencari arah hidup.

Lu cuba berada digarisan selamat agar lu boleh beralih arah pada masa yang lu rasa sesuai.

Dan,pada lalang..lu memang bangsat! maaf bahasa gua agak kasar..tapi sekali lagi gua ulang lu memang bangsat!

Hidup lu memilih taraf,lu puji orang sampai hina diri sendiri!

Orang nak jadi jahat,lu nak jadi jahat.tapi bodoh.

Orang nak menipu,lu nak menipu,tapi macam lakhanat.

 

Argh..rezeki jangan ditolak,itu gua tau.

Musuh jangan dicari,itupun gua tau,

tapi,

tapi..

tapi…

Kalau musuh datang bagaimana?

Musuh Yang Datang

No comments:

Post a Comment

related posts

Related Posts with Thumbnails